30 Haziran 2014 Pazartesi

Toplumsal Olaylarda Acil Durumlara Hazırlanıyoruz..!


YANLIŞ MÜDAHALE ÖLDÜRÜR!...
İLK YARDIM ŞART!!..

Ülkemizde eylemlerde ihmaller ve önlem yetersizliğinden kaynaklanan sebepler doğrultusunda her gün yeni bir yaralanmaya ya da trajediye maruz kalabiliyoruz.
Bu hassasiyet çerçevesinde, vatandaşlarımızın öncelikle kendine ve çevresinde ilk yardıma ihtiyaç duyan bireylere “ilk yardım müdahalesinde bilinçlenmeyi”  amaçlayan bir seri bilgilendirmeler Ücretsiz! düzenlenecektir. Bu bilincin toplum menfaatine yayılabilmesi için bu eğitimi almış ve toplumsal afet alanlarında aktif olabilecek kişilere ihtiyaç vardır.






    Toplumsal olay bölgelerinde aktif çalışacak arkadaşlarımız için yapılacak olan "İlk Yardım Bilgilendirmesi" yaz döneminde gerçekleşecektir. İlgilenenlerin gezi-revir@hotmail.com başvurmaları (başvuru talebine göre eğitim tarihleri belirlenecektir), ayrıca oluşturulacak yardım grupları açısından gereklidir."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder